sabato 16 febbraio 2013

Η εγκύκλιος ΝΑ Oliverio Μητροπολίτη Donato degli Albanesi Ιταλία Continental για τη Σαρακοστή

Εγκύκλιος Μητροπολίτη

da www.eparchialungro.it
traduzione in greco a cura di Vincenzino Ducas Angeli Vaccaro


Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Σαρακοστή μας προσφέρει για άλλη μια φορά την ευκαιρία να προβληματιστούν σχετικά με την καρδιά της χριστιανικής ζωής: την αγάπη. Στην πραγματικότητα, αυτή είναι μια στιγμή που, με τη βοήθεια του Λόγου του Θεού, ας ανανεώσουμε την πίστη μας ταξίδι, τόσο σε προσωπικό όσο και της κοινότητας. Είναι «μια πορεία που χαρακτηρίζεται από την προσευχή και την κοινή χρήση, η σιωπή και η νηστεία, που περιμένουν να βιώσουν τη χαρά του Πάσχα.
Σαρακοστή κατανοητό εάν σχετίζονται με το Πάσχα σαράντα ημέρες προετοιμασίας και αναμονής.
Το Τριώδιον, το λειτουργικό βιβλίο της Σαρακοστής Βυζαντινή περιέχει αυτήν την προοπτική.
"Σύμφωνα με τη βυζαντινή παράδοση, η λειτουργία της Ευχαριστίας σε Σαρακοστής γιορτάζεται μόνο το Σάββατο και την Κυριακή και στη γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, οι υπόλοιπες μέρες είναι aliturgici.
Τις Τετάρτες και τις Παρασκευές για να γιορτάσουν τη Θεία Λειτουργία των Προηγιασμένων. συγκεκριμένη ημέρα γιορτάζεται του Ακάθιστου γραφείου. " (δηλώσεις και αποφάσεις της 1ης Συνάντησης της Επαρχιακής Lungro, nn.125-126).
Σαρακοστή είναι μια περίοδος γεμάτη προβληματισμό για τη μετατροπή, μια εποχή πνευματικής ανανέωσης, καθαρισμού, περιμένει για την απελευθέρωση που φέρνει την παρουσία του Αναστάντος Χριστού και την ευχαριστιακή γιορτή στην αυγή του Πάσχα. Με αυτή τη φορά, η νηστεία είναι το κύριο χαρακτηριστικό, η νηστεία όπως αναμενόταν.
Η νηστεία τελειώνει με την τέλεση της Ευχαριστίας το Πάσχα, το γεύμα του Πάσχα. Η αναμονή τελείωσε. Η χαρά είναι μεγάλη. Διαγράφει αμαρτία συγχώρεση. Η ζωή έχει κατακτήσει τον θάνατο. Η απουσία καταναλώνεται στην παρουσία.
Για να αποσαφηνίσει αυτή την προοπτική, στο τέλος της Θείας Ευχαριστίας γιορτή την Κυριακή του Πάσχα σε βυζαντινές εκκλησίες είναι σύνηθες να διαβάσετε ένα κατηχητικό που αποδίδεται στον Άγιο Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Κυριαρχεί το θέμα του συμποσίου. Εδώ είναι η πρόσκληση:
"Εσείς που έχουν νηστέψει και εσείς που δεν το έχουν πράξει, αυτοί και οι άλλοι χαίρονται σήμερα. Ο πίνακας που. Απολαύστε τα πάντα χωρίς κρυφές σκοπούς. Ο μόσχος είναι άφθονη. Ότι κανείς δεν φεύγει από το τραπέζι χωρίς να ικανοποιηθεί. Assaporino όλα τα πλούτη του ελέους.
Αυτό το έτος, το Έτος του πίστη, το θέμα του μηνύματος του Πάπα εστιάζεται στη σχέση ανάμεσα στην πίστη και φιλανθρωπία: "Να πιστεύουν σε φιλανθρωπία αυξάνει φιλανθρωπία. Εμείς γνωρίσαμε και πιστέψαμε την αγάπη που έχει ο Θεός για μας. " πίστη και φιλανθρωπία πάνε μαζί, και ως εκ τούτου το Ευαγγέλιο και τα έργα πάνε μαζί. Τι είναι μια προσωπική εμπειρία, επίσης, ισχύει και για την Εκκλησία ως κοινότητα.
Η αληθινή πίστη δεν υπάρχει χωρίς το δουλεύει αυτός που πιστεύει, να μάθουν να δίνουν στην άλλη. Φιλανθρωπικό εμπνέει πίστη, και ως εκ τούτου είναι μαρτυρία.
"Σαρακοστή, Βενέδικτος XVI τονίζει, είναι ένα ευνοϊκό ώρα να ανοίξουμε τα μάτια της καρδιάς μας σε εκείνους που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, μοιράζονται μαζί τους τις δικές μας. Σε αυτή τη συγκεκριμένη ιστορική στιγμή, είναι απαραίτητο να τονισθεί η σημασία του τεκμηριωμένου φιλανθρωπία ενημέρωσε,, προσεκτικός με τα πολλά πλαίσια της φτώχειας, της εξαθλίωσης, υποφέρουν ... η επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης πολλών οικογενειών, ακόμη και μετά την οικονομική και χρηματοπιστωτική κρίση, η οποία επηρεάζει πολλούς ευρωπαϊκές χώρες και πέρα, με την αύξηση της ανεργίας, ιδιαίτερα των νέων, για τα πλαίσια στα οποία η εργασία είναι εκεί, αλλά αξιοποιείται, κακοπληρωμένες και χωρίς τις ελάχιστες προστασίες, όπως για τη διασφάλιση της αξιοπρέπειας του ίδιου του έργου, και Ως εκ τούτου, το ανθρώπινο πρόσωπο. "
Πιστεύω ότι αυτό το μήνυμα ως εκ τούτου είναι πολύ επίκαιρη. Όχι μόνο επειδή είναι ένα έτος από την πίστη και έτσι σε αυτό το πλαίσιο αξίζει να θυμηθούμε ότι η πίστη και η αγάπη είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, που ανήκουμε στον Χριστό. Αλλά είναι, επίσης, επειδή στην παρούσα φάση της ιστορίας με τον οποίο οι άνθρωποι εργάζονται για να αναγνωρίσει τον εαυτό του και να βρει έναν τρόπο για το μέλλον, η λέξη του Πάπα παρουσιάζει μια ενιαία πρόταση, ένας τρόπος ζωής στην οποία η αποδοχή του Θεού γεννά ευπρόσδεκτη το άλλο σε όλες τις εκφράσεις του διαστάσεις, καθώς και τις ανάγκες, έτσι και η Εκκλησία μπορεί να είναι ένας φάρος της ανανεωμένης ανθρωπότητα και να συμβάλει έτσι στην έλευση του "πολιτισμού της αγάπης".

Nessun commento:

Posta un commento