La prima comparsa storica
degli Albanesi in Grecia risale tra la fine del 1200 e i primi del 1300,
tuttavia Cantacuzeno, cronista bizantino, menziona che, tra i monti della
Tessaglia, intorno al 1100, vi si insediarono tribù epirotiche quali quella dei Bua e dei Massereti. Riguardo lo stesso periodo la erudita Anna
Comneno (1083 – 1150), identifica, in Grecia, queste popolazioni definendole
nella sua opera “Alessiade”, Albanoi specificandoli come abasileuti,
cioè senza re.
Negli anni successivi dai vari
despoti di Grecia (la Grecia
è da ricordare non è mai esistita come entità statuale), molti Albanesi vennero
chiamati a ripopolare le terre dell’Attica,
Beozia, Castoria, Corinzia, Laconia, Arcadia, della Messenia – Morea e
della Tracia.
Le popolazioni albanesi, fiere
delle proprie origini, dopo non molto tempo, cominciarono a distinguersi, in
meglio, da quelle greche, alle quali mancava una vera e propria identità etnica
e ciò si desume dagli scritti in una
relazione del veneziano Marino Sanudo il Vecchio (1270 - 1343),
attraverso la quale informa: “Le regioni più fertili, quelle
dell’Arcadia, di Messenia (Morea), di Laconia, di Negroponte (Eubea), e di Tessaglia erano ben popolate di gente albanica che vivevano piuttosto
comodamente in dimore, grazie ai denari che derivano dall’agricoltura e dalla
pastorizia.” Da questa testimonianza si denota che la popolazione albanese,
insediatasi in Grecia intorno al XIII secolo, da entità nomade si è trasformata
in sedentaria, accudendo alla terra e al bestiame in maniera più razionale.
Per gli accadimenti storici
del XV e XVI secolo, susseguitisi a
causa dell’espansionismo ottomano, molte famiglie arberore o arberisht si
trasferirono nell’Italia meridionale. Le popolazioni albanesi meno fortunate
rimaste in terra di Grecia, svolsero un ruolo predominante durante le lotte per
l’indipendeza di quella seconda patria. In questo contesto vanno ricordati gli
eroici personaggi quali Marco Boçari con le gesta dei Sulioti, della capitana di
navi Bubulina ed altri ancora.
L’incauto, arrogante e
probabilmente ignorante, deputato greco di estrema destra, può indebitamente
cancellare a suo piacimento alcune pagine della Storia? Chi si crede costui di
essere Ermes o un figlio privilegiato di Zeus? No! Costui è soltanto un aborto
della civiltà e del polinomio di arroganza e negligente stoltezza.
·
Partito Nea Dhimokratia: Non esiste il problema della
lingua albanese in Grecia come non esistono i paesi di origine albanese. Se
essa viene parlata in famiglia (ecco il paradosso, esiste o no?), non può
esprimere un pensiero di notevole importanza;
·
Partito Pasok: Chi non parla la nostra lingua (greca),
non appartiene alla nostra razza e alla nostra nazione;
·
Posizione del Ministero della Cultura: Non c’è e non
ci deve essere nessun insegnamento della lingua albanese perché essa in
territorio greco non esiste;
·
Posizione del periodico “Antì” di Atene: Le Minoranze
Linguistiche in Grecia, Arvaniti,
Vlachi, Pomachi (Bulgari) non possono reclamare nessun diritto. In
Grecia esistono solo Greci.1
Le contraddizioni e l’arroganza del Governo greco e
dei suoi parlamentari riguardo la questione della salvaguardia delle minoranze
etniche, dovranno essere temi di primaria importanza da affrontare e sui quali, la
cosiddetta Europa civile, finora ha
volutamente riporre nell'erebo. Tutto si può ignorare, la Storia no!
1 Dalla relazione di Papas Antonio Bellusci presentata alla Commissione Europea.
Shfaqja e parë historike e shqiptarëve në territorin ku sot shtrihet Greqia daton në fund të 1200 dhe në fillim të 1300, e megjithatë kronisti bizantin Kantakuzeno, përmend se në malet e Thesalisë rreth vitit 1100 u vendosën aty fise epiriote të tilla si ai i Buas dhe Maseretëve. Në lidhje me të njëjtin argument dhe të njëjtën periudhë kohore na flet edhe dijetarja Ana Komnena (1083 - 1150), e cila në veprën e saj “Alessiade” e identifikon këtë popullsi me emrin ALBANOI dhe specifikon se ata janë ‘Abasileuti’, pra që do të thotë se nuk i sundonte asnjë mbret.
Në vitet në vijim shumë shqiptarë u thirrën nga despotë të ndryshem të Greqisë bizantine (kujtojmë këtu se Greqia nuk ka egzistuar kurrë si një entitet shtetëror), për të populluar tokat e Atikës, Beotisë, Kosturit, Korinthit, Lakonis, Arkadias, Mores dhe të Thrakës.
Popullata shqiptare, krenare për origjinen e vet, jo shumë kohë më pas filloi të dallohej pozitivisht në krahasim me atë greke - kësaj të fundit i mungonte një identitet i vërtetë etnik dhe këtë aspekt e nxjerrim në dukje konkretisht nga shkrimet që rezultojnë në një raport nga veneciani Marino Sanudo i Vjetri (Marino Sanudo il Vecchio, 1270 - 1343), përmes së cilës na informon se: “Rajonet më pjellore, ato në Arkadia, në More, në Lakoni, në Negroponte ose ndryshe Eubea dhe në Thesali ishin të mirëpopulluara me shqiptarë të cilët jetonin në mirëqenie në shtëpitë e tyre, në sajë të parave që përfitonin nga bujqësia dhe nga blegtoria”.
Nga kjo dëshmi është e qartë se popullata shqiptare e vendosur në Greqi rreth shekullit të XIII -të, nga një entitet nomad ishte transformuar në një entitet sedentar duke u kujdesur për tokën dhe bagëtine në një mënyrë më racionale.
Për shkak të ngjarjeve historike
të shekujve të XV-të dhe XVI-të, shkaktuar nga ekspansionizmi i njëpasnjëshem
i imperializmit osman, shumë familje
Arbërore/ Arbëreshe u zhvendosën në jug të Italisë
ku dhe egzistojnë akoma. Ndërsa popullata
shqiptare që pati më pak fat
e që mbeti në Greqi, luajti më pas një rol shumë të rëndësishëm gjatë luftrave për pavarësinë
e vendit në çerekun e parë
të shekullit të XIX-të. Në këtë kontekst duhet
të permendim personazhet heroike të
tillë si Marko Boçari, bëmat e Suliotëve, kapitenja
e anijeve Bubulina e shume të
tjerë.
Si mund të fshijë padrejtësisht e sipas dëshirës disa nga faqet e historisë i pamaturi, arroganti e sipas të gjitha gjasave ndoshta injoranti, deputet grek i së djathtës ekstreme? Kush mendon se është ky individ, Hermes ose një fëmijë i privilegjuar i Zeusit? Jo! Ai është vetëm një abort i qytetërimit dhe një polinom i arrogancës e i budallallëkut të pakujdesshëm.
1 Dalla relazione di Papas Antonio Bellusci presentata alla Commissione Europea.
Reagojnë ashpër Arbëreshët e Italisë kundër deklaratave të
parlamentarit të së djathtës ekstremiste greke
Greqia me bashkëpunimin e Qytetërimit Europian mohon paturpësisht
ekzistencën historike të popullit Arbëresh
Shkruar nga arbëreshi Vincenzino Ducas Angeli Vaccaro, pasardhës
i familjes aristokrate shqiptare mesjetare Duka- Ëngjëlli
(me kërkesë të
autorit përktheu nga italishtja dhe përshtati
në gjuhën shqipe: Brunilda
Ternova)
Këto ditë, përmes
mediave, informohem se qeveria
greke, përveçse e përqëndruar në synimin
për të zgjidhur çështjen e saj ekonomike - e fundosur tashmë në karakatina
të errëta dhe shpellare
-, me anë të një parlamentari të ekstremit të djathtë - me tone dhe pikëpamje të thartuara -, vazhdon e
patundur të mohojë ekzistencën e bashkësisë Arbërore ndryshe e njohur si Arbëreshe, bashkarisht me identitetin e tyre gjuhësor dhe të kaluarën e tyre të
lavdishme. E gjith kjo tendencë të bind që të mendosh
negativisht për rolin që luan entiteti
shtetëror i Greqisë, shpesh me një arrogancë të qetë
mbizotëruese (dhe abuzuese e fondeve publike europjane, përfshih edhe e parave tona), në kontekstin “qytetar” të të ashtuquajturit Komunitet Europian.
Greqia, si një
vend anëtar i Bashkimit Europian, është i vetmi
Shtet që nuk njeh
minoritetet gjuhësore që egzistojnë në atë
territor për më shumë se gjashtë shekuj:
Arbërorët, ose siç e quajnë ata ndryshe veten Arbëreshët, të cilët jetojnë dhe punojnë me
dinjitet ekstrem.Shfaqja e parë historike e shqiptarëve në territorin ku sot shtrihet Greqia daton në fund të 1200 dhe në fillim të 1300, e megjithatë kronisti bizantin Kantakuzeno, përmend se në malet e Thesalisë rreth vitit 1100 u vendosën aty fise epiriote të tilla si ai i Buas dhe Maseretëve. Në lidhje me të njëjtin argument dhe të njëjtën periudhë kohore na flet edhe dijetarja Ana Komnena (1083 - 1150), e cila në veprën e saj “Alessiade” e identifikon këtë popullsi me emrin ALBANOI dhe specifikon se ata janë ‘Abasileuti’, pra që do të thotë se nuk i sundonte asnjë mbret.
Në vitet në vijim shumë shqiptarë u thirrën nga despotë të ndryshem të Greqisë bizantine (kujtojmë këtu se Greqia nuk ka egzistuar kurrë si një entitet shtetëror), për të populluar tokat e Atikës, Beotisë, Kosturit, Korinthit, Lakonis, Arkadias, Mores dhe të Thrakës.
Popullata shqiptare, krenare për origjinen e vet, jo shumë kohë më pas filloi të dallohej pozitivisht në krahasim me atë greke - kësaj të fundit i mungonte një identitet i vërtetë etnik dhe këtë aspekt e nxjerrim në dukje konkretisht nga shkrimet që rezultojnë në një raport nga veneciani Marino Sanudo i Vjetri (Marino Sanudo il Vecchio, 1270 - 1343), përmes së cilës na informon se: “Rajonet më pjellore, ato në Arkadia, në More, në Lakoni, në Negroponte ose ndryshe Eubea dhe në Thesali ishin të mirëpopulluara me shqiptarë të cilët jetonin në mirëqenie në shtëpitë e tyre, në sajë të parave që përfitonin nga bujqësia dhe nga blegtoria”.
Nga kjo dëshmi është e qartë se popullata shqiptare e vendosur në Greqi rreth shekullit të XIII -të, nga një entitet nomad ishte transformuar në një entitet sedentar duke u kujdesur për tokën dhe bagëtine në një mënyrë më racionale.
Si mund të fshijë padrejtësisht e sipas dëshirës disa nga faqet e historisë i pamaturi, arroganti e sipas të gjitha gjasave ndoshta injoranti, deputet grek i së djathtës ekstreme? Kush mendon se është ky individ, Hermes ose një fëmijë i privilegjuar i Zeusit? Jo! Ai është vetëm një abort i qytetërimit dhe një polinom i arrogancës e i budallallëkut të pakujdesshëm.
Komuniteti Europian, si garantues i
qytetërimit të Kontinentit të
Lashtë, vazhdon të mbetet i shurdhër e i verbër përkundrejt diskriminimit, i
cili vazhdon ende edhe sot të praktikohet kundër popullsisë
Arvanitase. Më 16 shtator të 1969,
arbëreshi i Kalabrisë,
Papas Antonio Bellushi
bashkarisht me studjues të rinj europjanë,
do të raportojnë rezultatet
e hetimeve të tyre në lidhje me gjendjen diskriminuese
të shtetit grek përkundrejt
pakicës gjuhësore shqiptare në Komisionin e Komuniteteve Europiane. Të shkëputur nga ky raport i Papas Antonio Bellushi po sjellim në vijim kundërpërgjigjen
që mbajti politika greke:
1) Qëndrimi
i Partisë Nea Dhimokratia: “Nuk egziston problemi i gjuhës shqipe në
Greqi ashtu si nuk egzistojnë fshatrat
me origjinë shqiptare. Në qoftë
se kjo gjuhë flitet brenda kontekstit
familjar (sh. i autorit: ky
është paradoks, egziston apo jo kjo gjuhë?), nuk mund
të shprehë një mendim të një rëndësie shumë të madhe”;
2) Qëndrimi
i Partisë Pasok: “Kush nuk
flet gjuhën tonë (greke),
nuk është pjesë e racës sonë dhe e kombit
tonë”;
3) Qëndrimi i Ministrisë së Kulturës: “Nuk egziston dhe nuk duhet të egzistojë asnjë mësimdhënie e gjuhës shqipe sepse ajo nuk egziston në territorin grek”;
3) Qëndrimi i Ministrisë së Kulturës: “Nuk egziston dhe nuk duhet të egzistojë asnjë mësimdhënie e gjuhës shqipe sepse ajo nuk egziston në territorin grek”;
4) Qëndrimi i
gazetës periodike “Anti” në Athinë:
“Pakicat gjuhësore
në Greqi si Arvanitasit, Vllehët, Pomakët (bullgarët) nuk mund të pretendojnë asnjë të drejtë. Në Greqi ka vetëm grekë”.
Kontraditat dhe arroganca
e Qeverisë greke dhe e
parlamentarëve të saj, në lidhje me çështjen e mbrojtjes së pakicave etnike, duhet
të jetë një tematikë që Bashkimi
Europjan duhet të shqyrtojë me prioritet të jashtëzakonshëm pasi,
e ashtuquajtura Europë e civilizuar deri tani i ka vendosur qëllimisht ne
Erebo (sh.p.: bota e përtejme).
Gjithshka mund të injorohet, por jo Historia!
Linku i
artikullit në
gjuhën italiane: http://arberiaitalia.blogspot.it/2013/02/la-grecia-con-la-complicita-della.html
Nessun commento:
Posta un commento